vineri, 23 august 2013

VIAȚA, ÎNTRE UMBRE ȘI LUMINI

Viața, între umbre și lumini
04.07.2013

Mi-am îmbătat pulsația cu fiecare sunet
din privirea pe care-o driblai
printre impresii
și-am realizat că mă faultai
la scenă deschisă
pasându-mi resturi de entuziasm  
ca o bătaie de joc
cu aruncare la poarta stângă

Am tras pe nas fără ostenire
chiar și preamăriri
dar calitatea îndoielnică a râsetelor
mi-a provocat doar rău de înălțime

Mi-am injectat până și câteva momente
cu iz de ceremonie
în doze bine drămuite
ca nu cumva să dea la preaplin
dar m-am intoxicat
cu pierdere de vreme în timp real
și am ajuns la spitalul de creduli
în supradoză de vise

Atunci am decis să mă las de emoții
și m-am apucat de fumat
existența
în foițe concrete

și deși fac terapie intensivă
cu electroșocuri de realitate
sunt încă întrebare în sevraj
fără răspuns
așteptând purificarea

din Tine
Viață

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu