vineri, 23 august 2013

DECORUL UNEI TREZIRI

DECORUL UNEI TREZIRI
23.05.2013

Mi-a șoptit Imaginea informă
a unei miresme de primăvară 
că pentru a fi Actor
e de ajuns sa iei durerea cuiva
din colțul unei iluzii
care dârdâie de speranță
și să faci piruete
izbind-o de tâmple

cu priceperea unui Neîndemânatic
poți chiar strivi și câteva vise
dintr-o sărutare alergândă
în deplinătatea dintr-un ciob
oglindit într-un nevăzător

Dar de ce să-ți imaginezi vocea?!
Zămislirea acestui epilog
și-a înțeles deja certitudinea
   

Da
aș putea fi acel Actor
care îmi pictează-n povară
cu neîndeletnicire
scrierile
dar Scena mă strânge în nemăsurare
și eu știu prea bine că firea
mă vrea a fi un Condei
regăsirea voastră în reflexia sinceră
dintr-o trăire
ce adie în ființa unei deveniri

ca un zâmbet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu