vineri, 23 august 2013

INTERVENȚIE PERSONALIZATĂ

INTERVENȚIE PERSONALIZATĂ
16.07.2013

Am palpat prin proeminența
tăieturilor
situații înforfecate
donatoare de penibilul strigătelor
purtătoare de inutilitate
ca și când a cere ajutor
ar însemna să fii fericitul
câștigător al unui tratament
de sinceritate

prin microscopicitatea reacțiilor
am analizat
fapte menite să modifice
starea de spirit în feerie
ca și o iluminare de contrast
inoculată dintr-o doză
de îndulcitor artificial
iar
după câteva observații
ingerate în contradictoriu
cu mine însumi
am extirpat bunăvoința
ca și cauză a simptomelor
de deziluzie cronică

Am disecat apoi
toate compromisurile
și am diagnosticat
lehamitea ca și previzibilitate de fapt

Fericirea e doar un efect placebo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu