vineri, 23 august 2013

EVIDENT NON EVIDENT

EVIDENT NON EVIDENT
28.07.2013

Îmi vine ca o mănușă să-ți fiu alienare
din aripi de fluturi
și să te cert destinului
că mi te-a preschimbat din alergare
în pașii ancorați de cuvintele mute
știi,
e mult mai ușor să-ți fiu turistă
prin visele de la miezul spaimelor
ce fac inconjurul clipelor in ani lumină
de nepăsări confortabile
decât să-mi liniștesc oboselile
într-o rezidență de adevăruri incomode

din când în când îmi deschizi nopțile
și devin devreme în doruri prea târzii
și chiar zilele îmi cântă neliniștea
în cotidianități mecanice
ca și mersul pe bicicletă

pentru un moment
ți-am urmat întocmai tăcerile
la cursuri de zi
de depline dureri conștiincioase
și am absolvit cum laude
această școală a uitării de sine
ce ne vrea rictus mulțumit
din războiul dintre Euri și Noi înșine
de iluzii luptate la refuz

și îmi zic,
e chiar necesar
să fii ochi din anotimpul castanelor
ce se colorează dintr-un tic obsesiv?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu